tirsdag den 13. maj 2014

Crazy day!

Dagen i dag har været en meget vild dag, selvom jeg egentlig bare har brugt hele dagen inden for siddet ned, tænkt, taget beslutninger og hevet mig selv lidt i håret.
I dag har jeg nemlig planlagt resten af min tur i Australien, 6 uger, som nu er fyldt op med alt muligt vildt.
Jeg er meget spændt på den næste halvanden måned, det bliver vildt, og det bliver spændende!
Jeg tænkte, at det kunne være at I havde lidt lyst til at følge med, så derfor får i mit "program" for turen. Det er ikke sikkert at der bliver så meget tid til at skrive blogindlæg, med alt det der er planlagt, men nu får vi se.

Den 13.maj: Sydney til Spot X. (Spot X er i nærheden af Woolgoolga og Arrawarra)
Den 14 til 17. maj: Spot X. Surfing. (Jeg skal lære at surfe 😊)
Den 18. maj: Spot X til Byron Bay.
Den 18 til 21. maj: Byron Bay
Den 21. maj: Baron Bay til Surfers Paradise
Den 21 til 23. maj: Surfers Paradise
Den 23. maj: Surfers Paradise til Brisbane
Den 24. maj: Brisbane til Noosa
Den 24 til 25. maj: Noosa
Den 26 til 28. maj: Fraiser Island. Den 28. maj til Harvey Bay
Den 29. maj: Harvey Bay til Beach 1770 også kaldet Agnes Water.
Den 29. maj til1. juni: Beach 1770/Agnes Water.
Den 2 til 4. juni: White Sundays
Den 5 til 12. juni: Cairns. Dykkerkursus fra den 6 til 10 juni.
Den 13. juni: Fly fra Cairns til Darwin.
Den 14. juni: Darwin
Den 15 til 17. juni: Kakadu national park (guidet gruppe bustur)
Den 18 og 19. juni: Bustur fra Darwin til Alice Springs

Den 20 til 22. juni: Uluru (guidet gruppe bustur)

Den 23. juni: Fly fra Alice Springs til Sydney

Den 24. juni: Sydney

Den 25. juni: Fly fra Sydney til København! J

Den 26. juni: Lander i København J Glæder mig til at se jer igen på et eller andet tidspunkt J

2 kommentarer:

Sara sagde ...

Ohh crazy Dinah :) Får helt stres på dine vegne.
Glæder mig til du er tilbage i KBH igen :)

Dinah sagde ...

Det har jeg også haft lidt selv ;-) Men det går nu fint :-) Det er lidt svært når man rigtig gerne vil nå det hele ;-) Glæder mig il at se dig igen