torsdag den 10. april 2014

The Graham Farm - På tur!

 

Nogle af de weekender jeg var der, var de flinke til at tage mig med på tur. Det var ret rat, at der skete lidt, og det var godt at komme ud på tur, for ellers havde jeg igen muligheder for at komme væk fra gården. Gården lå ret langt ude på landet og uden cykel eller bil, kommer man bare ikke særlig langt.

 
Jeg var en tur på stranden, med Caleb, Megan og deres børn Benjamin og Noa, samt svigermoren Diana. De har også nogle vildt søde børn så det var hyggeligt, at være stranden.
Derudover fik jeg også stiftet bekendtskab med noget af det vilde australske dyreliv. Jeg har lyst til at udstede en konkurrence og give en præmie til den der kan gætte, hvad dette er…?
Men da det er sjovest med en konkurrence, hvor der er mange deltager. Bliver denne konkurrence ikke til noget. Da jeg ved, at rigtig mange har problemer med at kommentere på blogindlæggene, så jeg vil nok ikke få så mange bud. Dog ved jeg heller ikke om I ville kunne gætte det. Jeg kunne ikke. Jeg havde igen ide om, hvad det kunne være. Det var fra havet… Det var fra et dyr….
Svaret er, at det er et haj-æg. Så jeg har været tættere på en haj, end min mor ville ønske, og dog, for vi åbnede ægget, og der var ikke rigtig andet i det end dårlig lugtende æggehvide. Så dette æg var nok et der var blevet dårligt, og derfor kunne vi ikke se noget lille hajfoster. Men virkelig et sejt æg synes jeg. Snorene er så ægget kan hænge fast i tagen, og så tror jeg bare, at det langsomt modnes der i vandet.
Ud over at lege med børnene og hunden, så jeg også en meget fin og lidt sjælden papegøje.

 
Point Perpendicular
Mine forældre og jeg, havde faktisk prøvet at komme ud til dette sted, da vi var i området. Men da det er en militærområde, var det lukket for øvelse, den dag vi var der. Jeg var så på en udflugt med Sam og Rachel familien, hvor vi tog hen til dette område. Dog skuffede det mig lidt. Stedet er kendt for at have denne enorme store skrænt som er rigtig høj, og hvor det bare går lige ned, og jeg havde set frem til at stå der på kanten og se ned. Men det kunne man slet ikke, måske af sikkerhedsmæssige grunde. Så jeg kunne kun stå og se på kanten, dog var der en god udsigt og et flot fyrtårn.

 
 
Derefter tog vi til Honey Moon Beach, det var et virkelig lækkert lille spot.


Det var nærmest en lille bugt, så det var den perfekte børnestrand, da vandet var roligt og ikke særlig dybt. Vi fik badet, kravlet på stenene, og de to store børn prøvede også at springe i vandet fra stenene.

Ingen kommentarer: