lørdag den 15. marts 2014

The Graham Farm - Logi og familien

Her kommer lidt om min tid i Nowra, hvor jeg arbejdede på en malkekvægsbesætning.
Gården hedder Beaulands Farm, der er omkring 400 rødbrogede malkekøer, samt opdræt. Det er Ron Graham der kører gården sammen med hans voksne søn Sam Graham.
Jeg havde fået e-mailadressen på Ron og Brenda Graham via en australsk kontakt, som jeg havde fået gennem en dansk kontakt. Alt handler om at have forbindelser, og kende nogen, som kender nogen J
Jeg fik arrangeret et landbrugsbesøg på denne gård/farm, da mine forældre var nede på besøg.
 
 
 Vi fik en ordentlig rundvisning, hvor Ron gladeligt fortalte om det hele.
Jeg havde sendt en ansøgning fra Indien om der skulle være noget arbejde, og spurgte igen ved besøget, og så var jeg så heldig, at de havde noget arbejde til mig. Det var lige indledningen på, hvordan jeg landede der hvor jeg gjorde.
Jeg startede med arbejdet midt i december og frem til nytår, derefter havde jeg fri og rejste rundt med Astrid. Jeg kom tilbage og fortsatte med at arbejde midt i januar og frem til slutningen af januar.
 
I december måned boede jeg hos Ron og Brenda, de var et meget flinkt par.
Brenda

Ron, mig og Diana (svigermor til en af Ron og Brendas sønner).

Ron og Brendas smukke hus.
 
Fra deres hus, var udsigt til blomster, køer og grønne marker.
 
I januar blev beboelsen skiftet ud med en noget yngre udgave. Jeg boede hos Sam og hans kone Rachel, samt deres 3 børn Toby, Adele og Travis. Børnene var mellem 2 og 9 år, så der var gang i huset.
Hele familien.
Børnene var helt vilde med at spille, så vi fik spillet en masse, nogle gange i morgenmadspausen, andre gange efter frokost eller efter aftensmaden, nej jeg kedede mig bestemt ikke.
Travis.
Adele.
Toby.
 
 
Toby havde bare det dejligste smil og grin, og var ikke til at stå for.


Ingen kommentarer: