mandag den 1. september 2008

NO JUNK MAIL

Jeg kunne bare ikke lade vaere med at smile da jeg saa denne tekst paa en postkasse paa vej til busstopstedet, den foerste skoledag(som var i gaar). Jeg synes bare at dette er en meget komisk tekst paa en post kasse.
Det gaar faktisk ret godt har nede, selvom dagen i gaar var lige ved at blive traumatisk ;) Turen til skolen forloeb uden problemer, okay jeg "loeb" frem og tilbage paa den samme gade i maaske 15 min fordi jeg ikke kunne finde skolen, men det er jo ingen ting ;) Naa men det blev eftermiddag og jeg havde gaaet lidt rundt i Sydney for at se byen, saa tilsidst ville jeg gerne hjem hurtigt. Jeg kunne ikke finde det sted, hvor toget gik fra selvom jeg troede jeg var paa det rigtige sted. Jeg fandt saa tilsidst ud af, at der, hvor toget afgik var laengere nede i undergrunden ihh naar men det ved jeg i det mindste i dag :) Naa men jeg kom til Hurstwil hvor jeg saa skulle tage en bus hjem. Saa var det bare lige hvor busstopstedet var... Den gade hvor jeg kom af var ensrettet, saa jeg startede med at gaa i den rigtige retning, for derefter at skifte fordi jeg troede at den var forkert. Ja jeg matte vende om og fortsaette... Men naar man nu skal i den modsatte retning saa skal man jo over paa den anden side af vejen, men hov hvorfor koerer bilerne saa maerkeligt??? Arh det er bare saa forvirrende naar de koerer, for saa er der ensrettet og saa er der ik og saa vender man sig til at de koerer i den anden side end i DK og saa blander man alligevel det hele sammen. Naa min taalmodighed var virkelig ved at svinde, og dem jeg spurgte vidste ingen ting! Er det deres egen by eller hvad? Naa der kom en bus saa jeg kunne spoerge ham, ja jeg skulle bare gaa tilbage af samme vej jeps super :) Saa lige naar jeg er godt paa vej vaek kommer den rigtige bus og jeg naaede den ikke :( Ihh der gad jeg ikke mere, jeg ville hjem til det store hus! Det er vildt farligt at krydse vejene her nede hvis man bare skal over(det foelses i hvert fald saadan) saa det gjorde ogsaa eftersoegningen laengere! Men til sidst spurgte jeg en kineser(dem er der bare mange af her nede, gad vide om jeg egentlig er kommet godt og sikkert frem til det rigtige sted...?? Naa lige meget...) manden kunne hjaelpe mig og jeg fandt et busstopsted og bussen kom da ogsaa efter lidt tid... Saa dagen endte jo godt :)
Naa jeg tror jeg vil skrive en anden gang. Saa I maa vente i dyb, dyb spaending for at hoere om min foerste skoledag he he Men jeg elsker skolen for der er gratis internet :)
I maa have det godt, bare forsaet med at skrive mails, jeg er ikke blevet traet af dem endnu

Ingen kommentarer: