onsdag den 10. september 2008

ARH!

Okay, jeg har lige skrevet et langt, langt indlaeg om min hverdag, fordi der var nogen der gerne ville hoere lidt om dette emne. Men da jeg skulle til at udgive det forsvandt det:( Nitte!
Maaske ville computeren beskytte jer for at skulle laese dette meget lange indlaeg, men alligevel...
Saa der kommer et indlaeg paa et tidspunkt om min hverdag, men tror ikke det bliver lige nu.
I stedet vil jeg fortaelle noget andet, for jeg har nemlig set selveste operahuset:)
Det er bare saa stort! Paa billeder ser det bare saa lille ud, men det er bare helt vildt stort. Jeg var der mandag aften sammen med en ven, han var saa venlig at vise mig det. Da det var sent, gik vi ikke rundt om det, saa det har jeg til gode i weekenden, hvor jeg rigtig skal studere det. Men det er en rigtig flot bygning, det ligger ud til vandet og paa den anden side er centrum af byen som er en masse flotte hoejhuse, som er rigtig flotte da de har en masse lys. Jeg har ogsaa gaaet paa den kendte bro som er taet paa operahuset(kan ikke huske navnet), der kan man rigtig se byen og skibene med alle lysene, det var et smukt syn. Men som sagt, skal jeg studere det hele naermere i weekenden, saa haaber at det er rigtig godt vejr.
Det var kort, men saa kan I jo glaede jer til, at jeg faar skrevet et langt indlaeg om min hverdag he he

Ingen kommentarer: